פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם 

כיום כמעט לכל עסק יש עמוד פייסבוק אחד לפחות ולעיתים אף מספר עמודים, ובשנים האחרונות יותר ויותר בתי עסק גם מנהלים חשבון אינסטגרם – כל אלה משמשים זירה נוספת לפרסום עבור הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם. לפרסום ברשתות החברתיות יתרונות רבים: הוא נתפס כפחות מאיים, משתלב עם התמונות והפוסטים הרגילים של הלקוחות וחבריהם, מאפשר שילוב של תמונות וסרטונים שנתפסים בעיניי הגולשים כאמינים ועוד.

פרסום ממומן ברשת החיפוש של גוגל הוא פרסום במשיכה, זאת אומרת, אדם מחפש מידע מסוים שנחוץ לו באופן אקטיבי שרלוונטי עבורו באותו הרגע, ולכן יש סיכוי גבוה יותר להמרה בעקבות החיפוש שהתבצע. פרסום ברשת המדיה של גוגל ופרסום בפייסבוק הוא פרסום בדחיפה, הגולש לא חיפש באופן אקטיבי נושא מסוים בהתאם לשאילתה. 

לכל פלטפורמה יתרונות משלה, אומנם פרסום במשיכה לרוב מביא יותר לידים, אך מצד שני יש שוני בעלויות ובנוסף יש לזכור שפייסבוק היא רשת חברתית ואנשים שגולשים בה נהנים לגלוש בה ולכן הפרסום הוא פחות אגרסיבי – מצב זה עשוי במקרים רבים להוות יתרון.

WhatsApp chat