ניהול מוניטין
מוניטין הוא אחד הנכסים המשמעותיים ביותר בימינו. אנשי עסקים, רופאים, אדריכלים, עורכי דין, אנשי תקשורת, פוליטיקאים – כל אלה יתקשו מאוד להצליח כשהתדמית אינה חיובית, ואולי אף יגלו שהדבר בלתי
מוניטין הוא אחד הנכסים המשמעותיים ביותר בימינו. אנשי עסקים, רופאים, אדריכלים, עורכי דין, אנשי תקשורת, פוליטיקאים – כל אלה יתקשו מאוד להצליח כשהתדמית אינה חיובית, ואולי אף יגלו שהדבר בלתי
כיום כשהאינטרנט כבר מזמן החליף את העיתונות, הרדיו והטלוויזיה בתור זירת המדיה המובילה והמרכזית שבה מבלים רוב האנשים את זמנם, כל בעל עסק שרוצה לחזק את המותג שלו ולהגדיל את
אין ספק כי כיום בעולם שכולו טכנולוגיה ואינטרנט, משתלם וקריטי להפגין נוכחות במדיה החברתית, ובעיקר בפלטפורמות המרכזיות – פייסבוק ואינסטגרם. אם אתם טכנופוביים, או פשוט עסוקים עד מעל לראשכם בניהול
בשנת 2003, כלומר לפני בסך הכל עשור וחצי, רק 2% מכלל ההוצאות על פרסום הופנו לאינטרנט. ב-2017 הדיגיטל כבר תפס שליש מתוך עוגת הפרסום בישראל – אבל גם במציאות שבה
גוגל אדוורדס הוא שירות המאפשר הצבת מודעות ממומנות במנוע החיפוש של גוגל. כל מודעה מורכבת מטקסט, כותרת, כתובת אתר לתצוגה וטקסט תיאור שכולל לרוב קריאה לפעולה. לאחר שמשתמש חיפש ביטוי
כיום כמעט לכל עסק יש עמוד פייסבוק אחד לפחות ולעיתים אף מספר עמודים, ובשנים האחרונות יותר ויותר בתי עסק גם מנהלים חשבון אינסטגרם – כל אלה משמשים זירה נוספת לפרסום
יוטיוב, אתר הסרטונים הגדול והמצליח ביותר בעולם שנרכש על ידי גוגל בשנת 2006 מאפשר להציג פרסומות ומודעות ברחבי האתר. חברות רבות זיהו את הפוטנציאל הרב הטמון בווידאו ופתחו ערוץ יו
שוק המלצות התוכן הוא תחום רותח ומתפתח בשנים האחרונות, ונראה שהוא כאן להישאר לתקופה ארוכה. שתי החברות הגדולות והמפורסמות ביותר בתחום הן טאבולה ואאוטבריין. שתי החברות מתמחות בהמלצות לקריאת כתבות
רימרקטינג, המכונה גם ריטרגטינג או שיווק מחדש בעברית, היא דרך להשאיר את המותג או המוצר שלכם אצל גולש שהתעניין בו גם לאחר עזיבת האתר במספר הזדמנויות ומיקומים. קוד ייחודי שנמצא
המון ישראלים מבלים המון זמן בפייסבוק, ביוטיוב, באינסטגרם, בטוויטר וברשתות חברתיות נוספות. חלקם, מן הסתם, הם קהל היעד שלכם, ורשת חברתית היא מקום מצוין לפגוש אותם, להתוודע אליהם – ולהציג
מוניטין הוא אחד הנכסים המשמעותיים ביותר בימינו. אנשי עסקים, רופאים, אדריכלים, עורכי דין, אנשי תקשורת, פוליטיקאים – כל אלה יתקשו מאוד להצליח כשהתדמית אינה חיובית, ואולי אף יגלו שהדבר בלתי
כיום כשהאינטרנט כבר מזמן החליף את העיתונות, הרדיו והטלוויזיה בתור זירת המדיה המובילה והמרכזית שבה מבלים רוב האנשים את זמנם, כל בעל עסק שרוצה לחזק את המותג שלו ולהגדיל את
אין ספק כי כיום בעולם שכולו טכנולוגיה ואינטרנט, משתלם וקריטי להפגין נוכחות במדיה החברתית, ובעיקר בפלטפורמות המרכזיות – פייסבוק ואינסטגרם. אם אתם טכנופוביים, או פשוט עסוקים עד מעל לראשכם בניהול
בשנת 2003, כלומר לפני בסך הכל עשור וחצי, רק 2% מכלל ההוצאות על פרסום הופנו לאינטרנט. ב-2017 הדיגיטל כבר תפס שליש מתוך עוגת הפרסום בישראל – אבל גם במציאות שבה
גוגל אדוורדס הוא שירות המאפשר הצבת מודעות ממומנות במנוע החיפוש של גוגל. כל מודעה מורכבת מטקסט, כותרת, כתובת אתר לתצוגה וטקסט תיאור שכולל לרוב קריאה לפעולה. לאחר שמשתמש חיפש ביטוי
כיום כמעט לכל עסק יש עמוד פייסבוק אחד לפחות ולעיתים אף מספר עמודים, ובשנים האחרונות יותר ויותר בתי עסק גם מנהלים חשבון אינסטגרם – כל אלה משמשים זירה נוספת לפרסום
יוטיוב, אתר הסרטונים הגדול והמצליח ביותר בעולם שנרכש על ידי גוגל בשנת 2006 מאפשר להציג פרסומות ומודעות ברחבי האתר. חברות רבות זיהו את הפוטנציאל הרב הטמון בווידאו ופתחו ערוץ יו
שוק המלצות התוכן הוא תחום רותח ומתפתח בשנים האחרונות, ונראה שהוא כאן להישאר לתקופה ארוכה. שתי החברות הגדולות והמפורסמות ביותר בתחום הן טאבולה ואאוטבריין. שתי החברות מתמחות בהמלצות לקריאת כתבות
רימרקטינג, המכונה גם ריטרגטינג או שיווק מחדש בעברית, היא דרך להשאיר את המותג או המוצר שלכם אצל גולש שהתעניין בו גם לאחר עזיבת האתר במספר הזדמנויות ומיקומים. קוד ייחודי שנמצא
המון ישראלים מבלים המון זמן בפייסבוק, ביוטיוב, באינסטגרם, בטוויטר וברשתות חברתיות נוספות. חלקם, מן הסתם, הם קהל היעד שלכם, ורשת חברתית היא מקום מצוין לפגוש אותם, להתוודע אליהם – ולהציג
שדרות רוקח 101 תל אביב-יפו
מיקוד 6902068
טל’: 03-7694600
פקס’: 03-7604392
אימייל info@a-2-z.co.il
©2019 כל הזכויות שמורות | A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט