הפיכת הגולש לרוכש
הגדלת יחס ההמרה באתר בין ‘מבקר’ ל’מבצע’ היום, בעידן שבו האתרים בנויים היטב, ידידותיים למנועי החיפוש ומעוצבים להפליא, חברות השיווק יודעות להביא את קהל המטרה שלהן לאתר. מעתה, שם המשחק
הגדלת יחס ההמרה באתר בין ‘מבקר’ ל’מבצע’ היום, בעידן שבו האתרים בנויים היטב, ידידותיים למנועי החיפוש ומעוצבים להפליא, חברות השיווק יודעות להביא את קהל המטרה שלהן לאתר. מעתה, שם המשחק
ניהול אתר הפך עם השנים לפעילות מורכבת. בעבר, אפשר היה פשוט לדאוג לעדכן את התוכן ולקוות לטוב…כיום, ניהול אתרים הפך למכלול של פעולות שמטרתן שמירה על תקינות האתר, “טריות” ורלבנטיות
אסטרטגיית ניהול תוכן מספקת פתרון מלא להכנה וביצוע של פעילות מקיפה וייחודית לקידום המותג. אסטרטגיית ניהול תוכן כוללת בראש ובראשונה תכנון ומחקר לטובת בניית אסטרטגיה טובה ומדויקת המותאמת לכל עסק.
הפיכת הגולש הפסיבי לרוכש אקטיבי באתר הוא המשימה המאתגרת והחשובה ביותר עבור כל עסק. גם הקידום הכי טוב בעולם לאתר שלכם לא יעזור אם הוא לא יצליח להפוך את הגולש
בעלי אתרים שפועלים על-מנת לקדם אותם מצפים באופן טבעי לראות תוצאות – הדרך הטובה ביותר להציג מידע מפורט ומדויק, שממנו ניתן להבין מהי התמורה להשקעה, היא באמצעות הדוחות החודשיים שמספקות
בעלי אתרים רבים לא מודעים לכך שגם לאחר שביצעו את ההתאמות הנדרשות מתוקף חוק הנגישות, עדיין חלה עליהם החובה להישאר עם אצבע על הדופק ולדאוג לכך שהאתרים שלהם יישארו נגישים
ב-2015 גוגל הודיעה כי האלגוריתם לפיו היא מדרגת את אינספור דפי האינטרנט ישקלל בחישוב גם את מידת תאימות האתר למובייל. בשנה שלאחר מכן הכריזה החברה על עדכון Mobile First שהפך
הגדלת יחס ההמרה באתר בין ‘מבקר’ ל’מבצע’ היום, בעידן שבו האתרים בנויים היטב, ידידותיים למנועי החיפוש ומעוצבים להפליא, חברות השיווק יודעות להביא את קהל המטרה שלהן לאתר. מעתה, שם המשחק
ניהול אתר הפך עם השנים לפעילות מורכבת. בעבר, אפשר היה פשוט לדאוג לעדכן את התוכן ולקוות לטוב…כיום, ניהול אתרים הפך למכלול של פעולות שמטרתן שמירה על תקינות האתר, “טריות” ורלבנטיות
אסטרטגיית ניהול תוכן מספקת פתרון מלא להכנה וביצוע של פעילות מקיפה וייחודית לקידום המותג. אסטרטגיית ניהול תוכן כוללת בראש ובראשונה תכנון ומחקר לטובת בניית אסטרטגיה טובה ומדויקת המותאמת לכל עסק.
הפיכת הגולש הפסיבי לרוכש אקטיבי באתר הוא המשימה המאתגרת והחשובה ביותר עבור כל עסק. גם הקידום הכי טוב בעולם לאתר שלכם לא יעזור אם הוא לא יצליח להפוך את הגולש
בעלי אתרים שפועלים על-מנת לקדם אותם מצפים באופן טבעי לראות תוצאות – הדרך הטובה ביותר להציג מידע מפורט ומדויק, שממנו ניתן להבין מהי התמורה להשקעה, היא באמצעות הדוחות החודשיים שמספקות
בעלי אתרים רבים לא מודעים לכך שגם לאחר שביצעו את ההתאמות הנדרשות מתוקף חוק הנגישות, עדיין חלה עליהם החובה להישאר עם אצבע על הדופק ולדאוג לכך שהאתרים שלהם יישארו נגישים
ב-2015 גוגל הודיעה כי האלגוריתם לפיו היא מדרגת את אינספור דפי האינטרנט ישקלל בחישוב גם את מידת תאימות האתר למובייל. בשנה שלאחר מכן הכריזה החברה על עדכון Mobile First שהפך
שדרות רוקח 101 תל אביב-יפו
מיקוד 6902068
טל’: 03-7694600
פקס’: 03-7604392
אימייל info@a-2-z.co.il
©2019 כל הזכויות שמורות | A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט