הבלוג של A-2-Z

סנן את הכתבות בבלוג על פי הקטגוריות הבאות:

הפיכת הגולש לרוכש

הגדלת יחס ההמרה באתר בין ‘מבקר’ ל’מבצע’ היום, בעידן שבו האתרים בנויים היטב, ידידותיים למנועי החיפוש ומעוצבים להפליא, חברות השיווק יודעות להביא את קהל המטרה שלהן לאתר. מעתה, שם המשחק

ניהול אתר כולל

ניהול אתר הפך עם השנים לפעילות מורכבת. בעבר, אפשר היה פשוט לדאוג לעדכן את התוכן ולקוות לטוב…כיום, ניהול אתרים הפך למכלול של פעולות שמטרתן שמירה על תקינות האתר, “טריות” ורלבנטיות

ניהול תוכן

אסטרטגיית ניהול תוכן מספקת פתרון מלא להכנה וביצוע של פעילות מקיפה וייחודית לקידום המותג. אסטרטגיית ניהול תוכן כוללת בראש ובראשונה תכנון ומחקר לטובת בניית אסטרטגיה טובה ומדויקת המותאמת לכל עסק.

הפיכת הגולש לרוכש

הפיכת הגולש הפסיבי לרוכש אקטיבי באתר הוא המשימה המאתגרת והחשובה ביותר עבור כל עסק. גם הקידום הכי טוב בעולם לאתר שלכם לא יעזור אם הוא לא יצליח להפוך את הגולש

מעקב סטטיסטי וניתוח תוצאות – אנליטקס

בעלי אתרים שפועלים על-מנת לקדם אותם מצפים באופן טבעי לראות תוצאות – הדרך הטובה ביותר להציג מידע מפורט ומדויק, שממנו ניתן להבין מהי התמורה להשקעה, היא באמצעות הדוחות החודשיים שמספקות

שמירה על אתר נגיש

בעלי אתרים רבים לא מודעים לכך שגם לאחר שביצעו את ההתאמות הנדרשות מתוקף חוק הנגישות, עדיין חלה עליהם החובה להישאר עם אצבע על הדופק ולדאוג לכך שהאתרים שלהם יישארו נגישים

תאימות האתר למובייל

ב-2015 גוגל הודיעה כי האלגוריתם לפיו היא מדרגת את אינספור דפי האינטרנט ישקלל בחישוב גם את מידת תאימות האתר למובייל. בשנה שלאחר מכן הכריזה החברה על עדכון Mobile First שהפך

הפיכת הגולש לרוכש

הגדלת יחס ההמרה באתר בין ‘מבקר’ ל’מבצע’ היום, בעידן שבו האתרים בנויים היטב, ידידותיים למנועי החיפוש ומעוצבים להפליא, חברות השיווק יודעות להביא את קהל המטרה שלהן לאתר. מעתה, שם המשחק

ניהול אתר כולל

ניהול אתר הפך עם השנים לפעילות מורכבת. בעבר, אפשר היה פשוט לדאוג לעדכן את התוכן ולקוות לטוב…כיום, ניהול אתרים הפך למכלול של פעולות שמטרתן שמירה על תקינות האתר, “טריות” ורלבנטיות

ניהול תוכן

אסטרטגיית ניהול תוכן מספקת פתרון מלא להכנה וביצוע של פעילות מקיפה וייחודית לקידום המותג. אסטרטגיית ניהול תוכן כוללת בראש ובראשונה תכנון ומחקר לטובת בניית אסטרטגיה טובה ומדויקת המותאמת לכל עסק.

הפיכת הגולש לרוכש

הפיכת הגולש הפסיבי לרוכש אקטיבי באתר הוא המשימה המאתגרת והחשובה ביותר עבור כל עסק. גם הקידום הכי טוב בעולם לאתר שלכם לא יעזור אם הוא לא יצליח להפוך את הגולש

מעקב סטטיסטי וניתוח תוצאות – אנליטקס

בעלי אתרים שפועלים על-מנת לקדם אותם מצפים באופן טבעי לראות תוצאות – הדרך הטובה ביותר להציג מידע מפורט ומדויק, שממנו ניתן להבין מהי התמורה להשקעה, היא באמצעות הדוחות החודשיים שמספקות

שמירה על אתר נגיש

בעלי אתרים רבים לא מודעים לכך שגם לאחר שביצעו את ההתאמות הנדרשות מתוקף חוק הנגישות, עדיין חלה עליהם החובה להישאר עם אצבע על הדופק ולדאוג לכך שהאתרים שלהם יישארו נגישים

תאימות האתר למובייל

ב-2015 גוגל הודיעה כי האלגוריתם לפיו היא מדרגת את אינספור דפי האינטרנט ישקלל בחישוב גם את מידת תאימות האתר למובייל. בשנה שלאחר מכן הכריזה החברה על עדכון Mobile First שהפך

WhatsApp chat