מיתוג אישי בפייסבוק – כיצד עושים זאת נכון?

מיתוג אישי בפייסבוקעם כ-500 מיליון משתמשים פעילים, פייסבוק הפכה לזירה בינלאומית טרנדית ובה פעילים חברות, מותגים, ארגונים, יזמים ויוצרים שונים. כל מותג שקיים בפייסבוק, יכול להשתמש ברשת חברתית זו לטובת קידום האינטרסים האישיים שלו, כמו כן יוכל להיעזר בכליו, לדוגמא: היכולת ליצור עמוד אוהדים (עסקי) ובו לרכז את כל הפרטים אודות המותג שלכם (מידע, מוצרים, שירותים, תכנים, המלצות, כתבות, תמונות, וידאו ועוד).

יש לכם הזדמנות ייחודית למנף את הפלטפורמה הזו לקריירה ולהצלחה שלכם כעסק או כאינדיבידואל.

הגרף החברתי של פייסבוק מלא עם מנכ”לים, סלבריטאים, יזמים ואנשים כמותכם, אשר ניתן להגיע אליהם בקלות דרך מערכת ההודעות של פייסבוק ללא גבולות או מגבלות.

בפייסבוק קיים מנוע חיפוש של חברת מיקרוסופט (בינג) והיום גם הוא חלק מקריטריונים לחיפוש אונליין במכללות שונות ובגיוס כוח אדם לארגונים שונים. יחפשו אותכם בפייסבוק ע”פי תאריכים פוטנציאליים, מנהלי חברות, מקצועות שונים, מיקום ועוד, כך שחשוב שתשתמשו בהיגיון כאשר אתם בונים את הפרופיל האישי שלכם או את עמוד האוהדים שלכם – קבעו לעצמכם מראש כיצד תרצו לייצג את עצמכם.

בסופו של דבר הרושם הראשוני בפייסבוק הן מבחינת תמונות הפרופיל שלכם והן מבחינת המידע עליכם חשוב עד מאוד.

המטרה במיתוג אישי היא למתג ולמנף אתכם כמובילים בתחומכם, להפיץ את העיסוק שלכם ואת שמכם לקהל יעד אינסופי , שאח”כ יהפוך לקונים פוטנציאליים.

על מנת למתג את עצמנו חשוב ליישם מספר דברים חשובים:

דעו מי הקהל שלכם

חשוב לדעת מי הקהל שלכם. כאשר אתם מייצגים מוצר לקהל מסויים, חשוב להיות ממוקדים ומרוכזים במוצר ולא לסטות לנושאים או מוצרים אחרים, העלולים להבריח את הקהל שלכם למקום אחר.

  • האם אתם רוצים להשתמש פייסבוק כאפיק תקשורת עבור המשפחה והחברים?
  • האם אתם מחפשים אנשי מקצוע ושותפים עסקיים?
  • האם אתם מוכרים מוצר מוצרים לאוכלוסיה הנעה בין טווחי גילאים ספציפיים?

אלו ועוד הן שאלות שאתם צריכים להתחיל לשאול את עצמכם לפני שאתם מוסיף “חברים” לפרופיל שלכם.

קבעו את אסטרטגיית המותג שלכם

למיתוג יעיל ונכון צריך אסטרטגית מיתוג טובה. מיתוג אישי ואיכותי צריך להיות מבוסס לא רק על הקהל אליו אתם פונים, אלא על הצגת המטרות והדרך שלכם. האסטרטגיה שלכם תייצג את מי שאתם, איפה אתם נמצאים בקריירה שלכם, ממה אתם נלהבים ובמה אתם מתמחים. חשוב להוסיף סרטוני וידאו ולינקים רלוונטיים כחלק מאסטרטגיית זרימת העמוד שלכם והעצמת המותג שלכם.

קבעו את הגדרות הפרטיות שלכם

בהתאם למטרות עמוד האוהדים שלכם, אתם יכול להגדיר את פרטיות חשבון פרופיל הפייסבוק כולו על מנת להעניק לאנשים מסוימים הרשאה לתכנים ומדיה מתוך הפרופיל שלכם. מומלץ ליצור פרופיל ציבורי ופתוח עבור העסק (ללא הגבלת פרטיות), גישה זו יכולה להועיל לך אם אתה מחפש להיות יותר גלוי בתעשייה שלכם, לקבל חשיפה גבוהה יותר ולהביא את הפרופיל שלכם לדירוג גבוה עבור השם שלכם במנועי החיפוש השונים.

פעולות נוספות לניהול מוניטין באינטרנט ניתן למצוא באתר לניהול מוניטין של A-2-Z|R.

WhatsApp chat