הדרכות נגישות

חברת A-2-Z (נטינג בע”מ) נגישות ושיווק באינטרנט לניהול הנכסים הדיגיטליים שלך מתמחה
בשיווק, נגישות, קידום, תוכן ופרסום אונליין – בשווקים המקומיים והבינלאומיים.

הדרכות נגישות

חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמת נגישות לשירות), מחייב את כל הפלטפורמות האינטרנטיות להציע תוכן מונגש עבור קהל בעלי המוגבלויות הנחשפים לאתרים אלה. בחוק קבועים אלמנטים שחשוב לדאוג להם, על מנת לאפשר גלישה נוחה עבור 25% בעלי מוגבלויות קשות (שלא יתאפשר להם להיחשף לשירותים ולמידע שלכם ללא הנגשה), ועוד מעל 35% בעלי מוגבלויות מתונות, אשר לא נוח להם לגלוש באתרים לא מונגשים, וכנראה שירוויחו יותר מהתאמת האתרים לצרכים שלהם. בחוק, קבועים קנסות גבוהים לבעלי אתרים אשר תוכנם וממשק הניהול שלהם לא יונגשו, עד אוקטובר השנה. מנהלי תוכן, מפתחי אתרים ובוני אפליקציות, הם אנשי מקצוע שחשוב שיכירו את כל הכללים להנגשת פלטפורמות אינטרנטיות.

הדרכות וקורסים שונים המוצעים על ידי A2Z, יאפשרו לכל חברה לקבל את כל המידע בנוגע להנגשת אתרים – על מנת לבצע הנגשת אתר לאתרי החברה, או להציע שירות הנגשה לבעלי אתרים שאין ביכולתם לדאוג לאתר שלהם.

הדרכת נגישות למנהלי תוכן ומעצבים

ממשק הניהול של כל אתר ואפליקציה מבטא את יכולות ונוחות השימוש באתר עבור המשתמשים. בתקנות הנגישות נקבע כי יש לתכנן ממשקים ולעצבם בצורה שתהיה נוחה גם עבור אוכלוסיית בעלי המוגבלויות. בהדרכה למנהלי תוכן ומעצבים, נלמד על דרישות החוק הישראלי להנגשת אתרים ולוח הזמנים למימוש התקנות הקבועות בחוק עבור כל בעל אתר בישראל; נלמד על רמות ההנגשה על פי החוק והדרכים ליישמן, ונקבל על הוראות, הנחיות, דגשים וטיפים לתכנון ממשקים מונגשים והעלאת תוכן מונגש (כולל מסמכים)

הדרכת נגישות למפתחים

פיתוח של אתר אינטרנט ואפשרויות הנגישות שלו, תלויות בפיתוח כמו גם בעיצוב. לכן, היכרות יסודית עם חוקי הנגישות והכלים לפיתוח אתרים נגישים הם הכרח עבור מפתחי אתרים – בדיוק כפי שהם הכרחיים עבור בעלי אתרים, מבחינתם אחזקת אתרים לא נגישים הם בחירה אנטי חברתית, פספוס של לקוחות פוטנציאליים, ועבירה על החוק.

בהדרכת נגישות למפתחים נסקור את משמעויות החוק להתאמת נגישות לשירות והמשמעויות שלו, נדבר על פיתוח אתרי אינטרנט נגישים ונסקור כלים ועזרים לפיתוח אתרים נגישים.

הדרכת נגישות למסמכים

גם כאשר אנחנו מייצרים מסמכים לשימוש הקהל הרחב, חשוב שניצור מסמכים נגישים. בקורס ייחודי יובאו כלים, כללים, טיפים וטכניקות ליצירת מסמכים נגישים. במהלך הלימוד נסקור יצירה של קבצים מונגשים, ושליטה בגופנים, ריווחים, יחס ניגודיות, כותרות, טבלאות, תמונות, גרפים ותרשימים, ועוד.

אנו מציעים הדרכות שונות ומגוונות בתחום הנגישות במשרדנו או במשרדכם. ההדרכות יעזרו לכל עובד ועובדת בהתאם לתפקידו להבין וליישם את חוק הנגישות באתרים ובאפליקציות שלכם.

WhatsApp chat