מה אומרים עלינו
A-2-Z מלווה את חברת איקאה כבר שנים רבות בנושא הנגישות באינטרנט, במסגרת העבודה המשותפת אנו מקבלים ליווי ויעוץ מקצועי החל מבדיקות תקופתיות, פיתוחים חדשים וכלה בהדרכות נגישות לצוות ניהול האתר.
A-2-Z מלווה את חברת איקאה כבר שנים רבות בנושא הנגישות באינטרנט, במסגרת העבודה המשותפת אנו מקבלים ליווי ויעוץ מקצועי החל מבדיקות תקופתיות, פיתוחים חדשים וכלה בהדרכות נגישות לצוות ניהול האתר.
מפת אתר אודות התמחויות a-2-z 360 הבלוג
אבי יוקטאן , סמנכ”ל שירות ותפעול , איקאה ישראל A-2-Z מלווה את חברת איקאה כבר שנים רבות בנושא הנגישות באינטרנט, במסגרת העבודה המשותפת אנו מקבלים ליווי ויעוץ מקצועי החל מבדיקות
חברת A-2-Z(נטינג בע”מ) מתמחה בשיווק, נגישות, קידום, תוכן ופרסום אונליין – בשווקים המקומיים והבינלאומיים. A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט לניהול הנכסים הדיגיטליים שלך חברת A-2-Z(נטינג בע”מ) מתמחה בשיווק, נגישות, קידום, תוכן
חברת A-2-Z גאה להכריז על הצטרפותה כחברה בארגון IAAP, ארגון נגישות בינלאומי! חברות בארגון IAAP ארגון הנגישות הבינלאומי IAAP עוסק בנגישות אתרי אינטרנט בסטנדרט הגבוה והמקצועי ביותר. מטרות הארגון הן
חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט בשיתוף עם המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי הוציאו לאור לאור ספר חיוני זה, הרואה באינטרנט פלטפורמה מרכזית לשיווק מקומי ובינלאומי ומהווה ספר חובה גם
השיווק באינטרנט מתרחב ומתעצם. בשנת 2005 ההכנסות בעולם מפרסום באינטרנט היו גבוהות מ- 12 מיליארד דולר – צמיחה של שלושים אחוז לעומת השנה הקודמת. בעולם כולו הצפי להיקף הפרסום הוא
בפרק זה מרוכזים מונחים בסיסיים בתחום האינטרנט בכלל ובתחום השיווק באינטרנט בפרט, שבהם תיתקלו במהלך הקריאה בספר. URL- Uniform Resource Locator – מען משאבים אחיד, הוא למעשה “כתובת האתר”, ומסמן את מיקומם
אכן שאלה טובה. התשובה המידית שנותנים בעלי עסק רבים היא “בונים אתר לחברה”. האמת היא כי השיווק באינטרנט מתחיל הרבה לפני בניית האתר. השלב הראשון, וזאת בהנחה שיש לחברה תכנית
בתחילה הכנת תכנית שיווק באינטרנט נראית משימה בלתי אפשרית למי שאינם עוסקים בתחום באופן קבוע, אולם היא מתבצעת בדיוק כמו שעושים תכנית שיווק רגילה, על ידי הגדרת יעדים, הערכת טווחי
הכנה מתאימה של אתר החברה באינטרנט עולם האינטרנט נמצא בצמיחה מתמדת. על פי הסקרים האחרונים, בישראל יש כ- 3.7 מיליון גולשים. לרוב החברות יש אתר אשר מהווה את “כרטיס הביקור” שלהן
כבר בתכנון הראשוני של האתר יש לקחת בחשבון את המרכיבים אשר יקבעו את היקף התנועה שיצליח למשוך אליו בעתיד. אחת הפעולות החשובות ביותר לשם כך היא ביצוע מחקר מקיף על
אחד מהכלים הוותיקים (והזולים יותר) לשיווק אתרים הוא הרישום לאינדקסים. באינטרנט ניתן למצוא מספר לא קטן של אינדקסים, ביניהם: Yahoo, MSN, תפוז (בישראל) וכו’. כיוון שרוב המבקרים באתרים מגיעים בעיקר ממנועי
בדומה ליחסי ציבור ולהפצת הודעות לעיתונות הרגילה, קיימים באינטרנט מנועים ייעודיים להפצת הודעות למדיה המקוונת, וכן מנועים לעורכים ולכתבים של העיתונות האלקטרונית. השירות שמספקים מנועים אלה כולל את הכנת הידיעה
דיוור ישיר הוא חלק חשוב מאוד בתמהיל השיווק באינטרנט. בעבר היה זה תחום חופשי ופרוץ, שבו היה ניתן לדוור לכל אחד כל הזמן. כיום, בעקבות המודעות ההולכת וגוברת ל”דואר זבל”,
Ad Network , או בעברית רשת פרסום, היא רשת של אתרים שאוגדו על ידי צד שלישי, ברוב המקרים חברה המתמחה בשיווק ובפרסום. עד כה שום אתר ישראלי אינו יכול להתחרות
תוכנית שותפים קיימת זה זמן רב בעולם השיווק באינטרנט, והיא פועלת כבר שנים רבות בעולם השיווק.Offline מדובר בגיוס אנשי מכירות העובדים תמורת עמלה קבועה מסך המכירות שהם מבצעים. הרציונל בעבור בעל
בניית אתר יפה ומושקע והשקת קמפיין פרסום יעיל באינטרנט אינם סוף דבר במלאכת השיווק. אתר האינטרנט הוא חלק חשוב בתמהיל השיווק של החברה, אך בדרך כלל אינו יכול לעמוד בפני
שיווק ויראלי מבוסס על אלמנט מסוים אשר יעורר “Buzz” (רעש) אצל הגולש, ויגרום לו להעביר את המסר הלאה. כך יתאפשר להגיע לקהל יעד גדול במינימום משאבים. כמה פעמים קיבלנו לתיבת
הפרסום בבלוגים הוא אחד מהאפיקים החדשים והמעניינים של השיווק באינטרנט. הבלוג, או בפירושו המילולי “היומן האישי”, התפתח והשתנה בתקופה האחרונה. מה שהתחיל כיומן אישי של אנשים שונים, הפך להיות נחלתן
ניתוח התנועה וניתוחי עלות-תועלת (ROI) מעקב אחר התנועה לאתר וניתוח תוצאות הקמפיינים הוא הכרחי לביצוע נכון של שיווק באינטרנט. מדידה נכונה של הנתונים תשפוך אור על דרכי הפעולה הנכונות בשיווק
כפי שכולם יודעים, שיווק מבוסס חיפוש, או באנגלית Search Engine Marketing, הוא המודל ה”לוהט” בתחום האינטרנט. הסוד של מודל זה טמון בהיותו שיווק במשיכה – Pull, ולא שיווק בדחיפה –
שיווק מבוסס תוכן הוא חדש למדי. המודל מבוסס על מיקום מודעות באתרים ובעמודים מסוימים אשר תוכנם רלוונטי לאתר שרוצים לפרסם. למשל, בכתבה על אירוע ספורט מוביל ימוקמו מודעות העוסקות במכירת ציוד
דרך חדשנית נוספת למשיכת גולשים לאתר היא שיווק מבוסס URL. הרעיון המרכזי העומד מאחורי שיטת שיווק זו הוא זיהוי האתרים הזוכים לכניסות של הגולשים המהווים קהל יעד. לשם כך ניתן
זהו שיווק לפי פילוח גיאוגרפי. הכוונה היא לבחירת היבשות, הארצות, הערים והאזורים שבהם חשוב למפרסם למקד את מאמצי השיווק. ברוב מנועי החיפוש ניתן לדרוש שהפרסום המופיע ימוקד לאזורים גיאוגרפיים נבחרים.
בפרק זה מוצג מקרה מבחן של חברה אמריקאית בשם MNbee Sportswear . החברה בבעלות שני שותפים ישראלים ושותף אמריקאי, ומקום מושבה הוא בסן פרנסיסקו, קליפורניה. חברה זו עוסקת כבר שנים ספורות
יש לבנות תכנית שיווק מלאה לפרסום באינטרנט, ולא לפעול בצורה אימפולסיבית המבוססת על ידע חלקי בלבד. מומלץ לבצע פיילוטים פרסומיים לפני בחירה באפיקי הפרסום המתאימים לכם. חשוב לבצע מדידה מדויקת
הצהרת נגישות – A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט (נטינג בע”מ) חברת A-2-Z היא מהחברות הוותיקות ביותר בארץ בתחום השיווק באינטרנט עם ניסיון של למעלה מ-14 שנים. החברה מספקת שירותים במספר תחומים
חברת A-2-Z (נטינג בע”מ) נגישות ושיווק באינטרנט לניהול הנכסים הדיגיטליים שלך מתמחה בשיווק, נגישות, קידום, תוכן ופרסום אונליין – בשווקים המקומיים והבינלאומיים. פרופיל חברה אנחנו מספקים ללקוחותינו את כל מגוון
סקירה כללית תמהיל השיווק נגזר כחלק מהכנת תכנית השיווק על פי האפיון ותוצאות ניתוח השוק. מהם מרכיביו הנכונים של תמהיל השיווק באינטרנט? התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית, כי אין
A-2-Z מלווה את חברת איקאה כבר שנים רבות בנושא הנגישות באינטרנט, במסגרת העבודה המשותפת אנו מקבלים ליווי ויעוץ מקצועי החל מבדיקות תקופתיות, פיתוחים חדשים וכלה בהדרכות נגישות לצוות ניהול האתר.
מפת אתר אודות התמחויות a-2-z 360 הבלוג
אבי יוקטאן , סמנכ”ל שירות ותפעול , איקאה ישראל A-2-Z מלווה את חברת איקאה כבר שנים רבות בנושא הנגישות באינטרנט, במסגרת העבודה המשותפת אנו מקבלים ליווי ויעוץ מקצועי החל מבדיקות
חברת A-2-Z(נטינג בע”מ) מתמחה בשיווק, נגישות, קידום, תוכן ופרסום אונליין – בשווקים המקומיים והבינלאומיים. A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט לניהול הנכסים הדיגיטליים שלך חברת A-2-Z(נטינג בע”מ) מתמחה בשיווק, נגישות, קידום, תוכן
חברת A-2-Z גאה להכריז על הצטרפותה כחברה בארגון IAAP, ארגון נגישות בינלאומי! חברות בארגון IAAP ארגון הנגישות הבינלאומי IAAP עוסק בנגישות אתרי אינטרנט בסטנדרט הגבוה והמקצועי ביותר. מטרות הארגון הן
חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט בשיתוף עם המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי הוציאו לאור לאור ספר חיוני זה, הרואה באינטרנט פלטפורמה מרכזית לשיווק מקומי ובינלאומי ומהווה ספר חובה גם
השיווק באינטרנט מתרחב ומתעצם. בשנת 2005 ההכנסות בעולם מפרסום באינטרנט היו גבוהות מ- 12 מיליארד דולר – צמיחה של שלושים אחוז לעומת השנה הקודמת. בעולם כולו הצפי להיקף הפרסום הוא
בפרק זה מרוכזים מונחים בסיסיים בתחום האינטרנט בכלל ובתחום השיווק באינטרנט בפרט, שבהם תיתקלו במהלך הקריאה בספר. URL- Uniform Resource Locator – מען משאבים אחיד, הוא למעשה “כתובת האתר”, ומסמן את מיקומם
אכן שאלה טובה. התשובה המידית שנותנים בעלי עסק רבים היא “בונים אתר לחברה”. האמת היא כי השיווק באינטרנט מתחיל הרבה לפני בניית האתר. השלב הראשון, וזאת בהנחה שיש לחברה תכנית
בתחילה הכנת תכנית שיווק באינטרנט נראית משימה בלתי אפשרית למי שאינם עוסקים בתחום באופן קבוע, אולם היא מתבצעת בדיוק כמו שעושים תכנית שיווק רגילה, על ידי הגדרת יעדים, הערכת טווחי
הכנה מתאימה של אתר החברה באינטרנט עולם האינטרנט נמצא בצמיחה מתמדת. על פי הסקרים האחרונים, בישראל יש כ- 3.7 מיליון גולשים. לרוב החברות יש אתר אשר מהווה את “כרטיס הביקור” שלהן
כבר בתכנון הראשוני של האתר יש לקחת בחשבון את המרכיבים אשר יקבעו את היקף התנועה שיצליח למשוך אליו בעתיד. אחת הפעולות החשובות ביותר לשם כך היא ביצוע מחקר מקיף על
אחד מהכלים הוותיקים (והזולים יותר) לשיווק אתרים הוא הרישום לאינדקסים. באינטרנט ניתן למצוא מספר לא קטן של אינדקסים, ביניהם: Yahoo, MSN, תפוז (בישראל) וכו’. כיוון שרוב המבקרים באתרים מגיעים בעיקר ממנועי
בדומה ליחסי ציבור ולהפצת הודעות לעיתונות הרגילה, קיימים באינטרנט מנועים ייעודיים להפצת הודעות למדיה המקוונת, וכן מנועים לעורכים ולכתבים של העיתונות האלקטרונית. השירות שמספקים מנועים אלה כולל את הכנת הידיעה
דיוור ישיר הוא חלק חשוב מאוד בתמהיל השיווק באינטרנט. בעבר היה זה תחום חופשי ופרוץ, שבו היה ניתן לדוור לכל אחד כל הזמן. כיום, בעקבות המודעות ההולכת וגוברת ל”דואר זבל”,
Ad Network , או בעברית רשת פרסום, היא רשת של אתרים שאוגדו על ידי צד שלישי, ברוב המקרים חברה המתמחה בשיווק ובפרסום. עד כה שום אתר ישראלי אינו יכול להתחרות
תוכנית שותפים קיימת זה זמן רב בעולם השיווק באינטרנט, והיא פועלת כבר שנים רבות בעולם השיווק.Offline מדובר בגיוס אנשי מכירות העובדים תמורת עמלה קבועה מסך המכירות שהם מבצעים. הרציונל בעבור בעל
בניית אתר יפה ומושקע והשקת קמפיין פרסום יעיל באינטרנט אינם סוף דבר במלאכת השיווק. אתר האינטרנט הוא חלק חשוב בתמהיל השיווק של החברה, אך בדרך כלל אינו יכול לעמוד בפני
שיווק ויראלי מבוסס על אלמנט מסוים אשר יעורר “Buzz” (רעש) אצל הגולש, ויגרום לו להעביר את המסר הלאה. כך יתאפשר להגיע לקהל יעד גדול במינימום משאבים. כמה פעמים קיבלנו לתיבת
הפרסום בבלוגים הוא אחד מהאפיקים החדשים והמעניינים של השיווק באינטרנט. הבלוג, או בפירושו המילולי “היומן האישי”, התפתח והשתנה בתקופה האחרונה. מה שהתחיל כיומן אישי של אנשים שונים, הפך להיות נחלתן
ניתוח התנועה וניתוחי עלות-תועלת (ROI) מעקב אחר התנועה לאתר וניתוח תוצאות הקמפיינים הוא הכרחי לביצוע נכון של שיווק באינטרנט. מדידה נכונה של הנתונים תשפוך אור על דרכי הפעולה הנכונות בשיווק
כפי שכולם יודעים, שיווק מבוסס חיפוש, או באנגלית Search Engine Marketing, הוא המודל ה”לוהט” בתחום האינטרנט. הסוד של מודל זה טמון בהיותו שיווק במשיכה – Pull, ולא שיווק בדחיפה –
שיווק מבוסס תוכן הוא חדש למדי. המודל מבוסס על מיקום מודעות באתרים ובעמודים מסוימים אשר תוכנם רלוונטי לאתר שרוצים לפרסם. למשל, בכתבה על אירוע ספורט מוביל ימוקמו מודעות העוסקות במכירת ציוד
דרך חדשנית נוספת למשיכת גולשים לאתר היא שיווק מבוסס URL. הרעיון המרכזי העומד מאחורי שיטת שיווק זו הוא זיהוי האתרים הזוכים לכניסות של הגולשים המהווים קהל יעד. לשם כך ניתן
זהו שיווק לפי פילוח גיאוגרפי. הכוונה היא לבחירת היבשות, הארצות, הערים והאזורים שבהם חשוב למפרסם למקד את מאמצי השיווק. ברוב מנועי החיפוש ניתן לדרוש שהפרסום המופיע ימוקד לאזורים גיאוגרפיים נבחרים.
בפרק זה מוצג מקרה מבחן של חברה אמריקאית בשם MNbee Sportswear . החברה בבעלות שני שותפים ישראלים ושותף אמריקאי, ומקום מושבה הוא בסן פרנסיסקו, קליפורניה. חברה זו עוסקת כבר שנים ספורות
יש לבנות תכנית שיווק מלאה לפרסום באינטרנט, ולא לפעול בצורה אימפולסיבית המבוססת על ידע חלקי בלבד. מומלץ לבצע פיילוטים פרסומיים לפני בחירה באפיקי הפרסום המתאימים לכם. חשוב לבצע מדידה מדויקת
הצהרת נגישות – A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט (נטינג בע”מ) חברת A-2-Z היא מהחברות הוותיקות ביותר בארץ בתחום השיווק באינטרנט עם ניסיון של למעלה מ-14 שנים. החברה מספקת שירותים במספר תחומים
חברת A-2-Z (נטינג בע”מ) נגישות ושיווק באינטרנט לניהול הנכסים הדיגיטליים שלך מתמחה בשיווק, נגישות, קידום, תוכן ופרסום אונליין – בשווקים המקומיים והבינלאומיים. פרופיל חברה אנחנו מספקים ללקוחותינו את כל מגוון
סקירה כללית תמהיל השיווק נגזר כחלק מהכנת תכנית השיווק על פי האפיון ותוצאות ניתוח השוק. מהם מרכיביו הנכונים של תמהיל השיווק באינטרנט? התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית, כי אין
שדרות רוקח 101 תל אביב-יפו
מיקוד 6902068
טל’: 03-7694600
פקס’: 03-7604392
אימייל info@a-2-z.co.il
©2019 כל הזכויות שמורות | A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט